Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek

Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 06. 07:39, szerda | Belföld
A bodrogkeresztúri általános iskola diákjai végeztek az első helyen a világ egyik legnívósabb technológiai versenyén
2025. Augusztus 06. 07:37, szerda | Belföld
Soltész Miklós: támogatta a kormány a református egyház balatonfenyvesi gyermektáborának felújítását
2025. Augusztus 06. 07:36, szerda | Belföld
Meteorológusok szerint az átlagosnál melegebb és kissé szárazabb volt a július
Az átlagosnál melegebb és kissé szárazabb volt a július - közölte a HungaroMet Zrt. a honlapján.
2025. Augusztus 05. 07:43, kedd | Belföld
Tavaly megduplázódott a hulladékudvarokban leadott újrahasznosítható hulladék
Egyre többen használják a hulladékudvarokat, tavaly több mint dupla annyi újrahasznosítható hulladékot adtak le az emberek, mint egy évvel korábban -