Hírek
2015. Június 27. 04:00, szombat |
Belföld
Forrás: MTI
Energiahivatal: érthetőbbek az energia számlák az ügyfelek szerint

Érthetőbbek a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatók számlái, növekedett az elégedett ügyfelek száma - derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb felméréséből.
A MEKH tájékoztatása szerint a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése volt.
A megkérdezett lakossági fogyasztók 88 százaléka jónak értékelte a villanyszámlák értelmezhetőségét, földgáz tekintetében 86 százalék minősítette jónak a számlákat, ami rendre 7, illetve és 9 százalékponttal magasabb, mint egy évvel korábban - olvasható a jelentésben.
A felmérés azt is vizsgálta, hogy azoknak, akik továbbra is nehezen értelmezik a számlát, mi okoz problémát. Kiderült, hogy a villamosenergia-számlák esetében ezeknek a fogyasztóknak a többsége nem igazodik ki a számlán, a fölgázszámlákon pedig nem értik az adatokat.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 07. 08:01, csütörtök | Belföld
Visit Hungary: csaknem 100 ezer vendéget fogadtak a fővárosi szállodák a Forma–1 versenyhétvégén
Az idei Forma–1 versenyhétvégén a fővárosi szállodák majdnem 100 ezer vendéget fogadtak, kihasználtságuk meghaladta a 86 százalékot.
2025. Augusztus 07. 07:55, csütörtök | Belföld
Iparvédelmi és munkahelyvédelmi akciótervet dolgoz ki a kormány
Elkezdte a konzultációkat a külgazdasági és külügyminiszter azokkal a nagy cégekkel, amelyeket az Európai Unió és az Egyesült Államok között létrejött kereskedelmi megállapodás érint